Методична проблема

Розвиток пізнавальної діяльності учнів на основі поєднання традиційних та інноваційних освітніх технологій
(2012 - 2017)


Звичайний викладач підносить істину,
 гарний учить її знаходити
(А. Дистервег)    
 Сучасне життя розвивається бурхливими темпами, тому відбулися вагомі зміни у системі освіти. Однією з умов розвитку освіти є впровадження у навчальний процес сучасних технологій на всіх етапах навчання, які розширюють можливості учнів, сприяють розвитку їх інтелектуальних здібностей та створюють сприятливі умови для навчальної діяльності. 
Для того щоб оцінити перспективність та ефективність методик навчання варто ознайомитися з деякими з них.  Розглянемо «blended learning» або «змішане навчання», яке базується на інтеграції технологій навчання і є процесом, за якого традиційні технології навчання поєднуються з інноваційними технологіями електронного, дистанційного і мобільного навчання. Вчені розглядають «blended learning» як інноваційно-модерністський метод навчання, який доцільно використати  для розвитку комунікативної компетентності учнів. 

Інноваційні методи навчання на уроках математики та інформатики
(2007 - 2012)
 Те, що чую, я забуваю.
Те, що бачу, я пам'ятаю.
Те, що роблю, я розумію.
Конфуцій
Інформатизація освіти - процес підготовки людини до повноцінного життя в умовах інформаційного суспільства.
Вважаю, що нові інформаційні технології в освіті сприяють:
š  розкриттю, збереженню та розвитку індивідуальних здібностей учнів;
š  формування пізнавальних якостей, прагнення до самовдосконалення;
š  забезпеченню комплексності вивчення явищ дійсності, невідривності взаємозв'язку між технікою, гуманітарними науками, мистецтвом, прикладними науками;
š  повсякденному динамічному оновленню змісту, форм і методів навчання та виховання.
 Інформатизація шкільної освіти викликає певний інтерес, який виявляється до впровадження нових інформаційних технологій. Комп'ютер дає нові можливості для творчого розвитку дітей, можливість вирішувати  цікавіші і складніші завдання.
Метою всього курсу "Інформатика" є формування теоретичної бази знань учнів з основ інформатики та практичних навичок використання засобів сучасних інформаційних технологій у повсякденній практичній, зокрема навчально - пізнавальній, діяльності учнів.
До  вивчення розділів, що містять теоретичну базу знань, я відношу: уявлення про інформацію та її властивості, інформаційні процеси та інформаційні системи, формулювання проблем та постановка задач, загальні принципи розв'язування задач за допомогою комп'ютера з використанням програмного забезпечення загального та навчального призначення, побудову математичних моделей, основи алгоритмізації та програмування, принципи будови та роботи ПК, можливості використання глобальної мережі  Internet, пошук потрібної інформації.

Немає коментарів:

Дописати коментар